8 sie 2015

Prolog

Did you write the book of love,
And do you have faith in God above,
If the Bible tells you so? 
Do you believe in rock 'n roll,
Can music save your mortal soul,
And can you teach me how to dance real slow? 

Well, I know that you're in love with him
`cause I saw you dancin' in the gym.
You both kicked off your shoes.
Man, I dig those rhythm and blues.

I was a lonely teenage broncin' buck
With a pink carnation and a pickup truck,
But I knew I was out of luck
The day the music died.

I started singin',
"bye-bye, miss american pie."
Drove my chevy to the levee,
But the levee was dry.
Them good old boys were drinkin' whiskey and rye
And singin', "this'll be the day that I die.
"this'll be the day that I die."

Szósty listopada dwa tysiące piętnastego roku. Godzina dziesiąta piętnaście. Egzekucja Sakury Haruno, skazanej za morderstwo ze szczególnym okrucieństwem.
Wykonać.

22 komentarze:

  1. Jezu, uwielbiam ten kawałek i jego wykonanie przez Jeremiego. Jaram się Twoim pomysłem toooootalnie i skisnę, jak szybko nie dodasz pierwszego rozdziału. XD

    <3 No i dochodzę, bo publikujesz go u mnie. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Po powyższej reakcji Mayako, chyba też już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ! :D

    Miałaś rację, mówiąc, że prolog jest krótki i nic nam nie powie. Ale dowiedzieliśmy się jednego, Sakura ma nad sobą wyrok śmierci. Auć.
    Zaintrygowałaś, nie powiem :)

    Piosenki też nie znałam i chyba zaraz sobie wygoogluje ją :D

    No nic, cierpliwie czekam na pierwszy rozdział :)

    Pozdrawiam,

    Miku-chan

    OdpowiedzUsuń
  3. A aaaaa nooowosci!!!! Kejża szykuje nam coś tajemniczego! Jak zawsze! <3 egzekucja Haruno? Wow! Ja chcę już rozdzial!

    P.S. przeeeeepraaaszan!!!! Do tej pory nie dalam mojego komentarza koncowego so Baranka :( ja o Bozym swiecie zapominam przez tą prace! Zapisze sobie w kalendarzu normalnie i zrobie to w tym tyg :) (po niedzieli)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pisałam na Baranku od nowej historii będę z Tobą na bieżąco :3
    Chyba takiego prologu w życiu nie widziałam xD Tak pobieżnie przejrzałam tekst kursywą i nagle widzę zaledwie 4 linijki normalnego tekstu. Czytam go i takie "dafuq?" xD Sakura morderczyni? Coś nowego!
    Ciekawość to pierwszy stopień do piekła, a że mi już tam miejsce grzeją (nie pytaj dlaczego xd) to sobie skopiowałam ten tekst i wkleiłam w Google. Kliknęłam link do youtube i drugie "dafuq". Jak taka pozytywna nuta może pasować do tych kilku zdań o egzekucji? Wczytałam się w tłumaczenie i powoli zaczęłam kminić. A jak ja kminię to wychodzi z tego rozkima życia. I teraz jestem na serio ciekawa, co zmajstrowałaś tym razem :3
    Pozdraaawiam gorąco, chociaż u mnie jest ZA gorąco - 39 stopni. Umieram tu noo.
    Weeny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość, że zakochałam się w szablonie, to prolog, choć strasznie minimalistyczny, już zaciekawia! <3 Czuję, że ta historia będzie genialna... I mroczne klimaty to coś dla mnie. :3
    A jak zakładka ze Skazanymi jest genialnie zrobiona. Kłaniam się z podziwu!

    Ta piosenka z prologu wydaje się taka za wesoła na takie okoliczności. ;------; No, ale jak to mówią: ironia losu. :3

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah! Wystarczyły tylko te 4 zdania na końcu prologu, by mnie oczarować i zaintrygować. :D
    I te setki pytań kłębiących się w głowie. :D
    Kogo zabiła, dlaczego, jak, kiedy, gdzie, czym... To tak na początek. ^^
    Życzę duużo weny, czekam z niecierpliwością na nowy rozdział i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. CHCE PIERWSZY ROZDZIAŁ ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda nie przepadam za SasuSaku i w sumie jestem tutaj z powodu piosenki, bo usłyszałam ją kilka miesięcy temu. Bardzo mi się spodobała i byłam zaskoczona, widząc ją w prologu tego opowiadania. Historia zapowiada się bardzo intrygująco. Zastanawiam się co wymyślisz! c: Zakładka z bohaterami tylko podsyciła moje zniecierpliwienie, jeśli chodzi o pojawienie się pierwszego rozdziału! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prolog nietypowy.
    Zaskoczyłaś mnie tym. Punkt dla ciebie. :)
    Nie mogę się doczekać, aż pojawi się pierwszy rozdział.
    Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na sam początek: szablon jest genialny (a czegóż innego by się spodziewać?)! Cytat z nagłówka i belki mi znany, ale adresem kompletnie mnie zaskoczyłaś.
    Prolog jest intrygujący okropnie! Dlaczego Haruno, co, jak, gdzie? Dodatkowo... luknęłam w postacie i patrzę: Sakura jako pierwsza! Czyżby była jedną z głównych bohaterek? ;>
    Czuję, że będę tu często wpadać!
    Pozdrawiam i życzę weny;)
    Aerix

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooooo, co za prolog! *,*
    Aż mnie skręca z ciekawości przez ten wyrok na Sakurę, piosenkę i klimat!
    Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału, totalnie. Co ty wymyśliłaś? ;>
    A szablon bombowy :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Fanką Sasuke nie jestem i nigdy nie zostanę. Za SasuSaku też nie przepadam, bo Sakura zasługuje na lepszą partię. Ale jeszcze nigdy nie czytałam opowiadania z tym pairingiem — właściwie stawiam swoje pierwsze kroki w fandomie Naruto — więc jestem tego ciekawa. Twoje dopiero startuje i nie muszę nadrabiać X rozdziałów, dlatego tu jestem. Podoba mi się niestandardowy początek. Sakura została wrobiona, zmanipulowana, czy faktycznie z własnej woli dopuściła się morderstwa? W tą ostatnią opcję wątpię, chyba, że miała ku temu naprawdę ciężki powód. Przekupiłaś mnie schludnym szablonem, zdjęciem Temari w „skazani” oraz piosenką, chociaż zdecydowanie nie jestem fanką cytatów, które zastępują prologi. Czekam na pierwszy rozdział.
    Pozdrawiam,
    ikar.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oesu <3 czytałam już to, ale po raz drugi się jarawszy :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prolog, jednak strasznie podsyca ciekawość!
    Zastanawiam się tylko czy twój główny zamysł to dany parring jak np. SasuSaku, czy coś zbiorowego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uhuhuhuhuhuhu, Kejża w zupełnie nowym wydaniu. Podoba mi się to. :)
    Prolog nic mi nie powiedział, ale nie ważne. Ja już wiem, że pokocham tę historię. Tak po prawdzie, to już wpadłam, ale shhh.
    Zakładka "Skazani" jest taka cudowna! ^^ Te cytaty... Masz łeb, moja droga.
    No i... Tym razem będę komentować każdą notkę! Żadnej nie opuszczę, chyba, że gdzieś wyjadę. Słowo harcerki. :)
    Już się żegnam, żeby nie było większej kompromitacji. xD
    Do pierwszego rozdziału!
    Chou xx
    PS Kiedyś byłam Kasumi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Noo. w końcu się doczekałam. :D Teraz tylko patrzeć aż dodasz nowe rozdziały! ^^
    Prolog cudowny, a jeśli chodzi o te dwa ostatnie zdania... No cóż, czekać tylko na część dalszą. ;) Mam nadzieję, że pojawi się niebawem.
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Prolog jak zwykle podsycający ciekawość i niesamowicie intrygujący :D Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  18. Krótko, zwięźle, brzydko i na temat: dafuq?
    Tego się nie spodziewałam. Aż mnie zmroziło, jak przeczytałam ostatnie słowa. Czekam na pierwszy rozdział. :D
    Pozdrawiam i standardowo życzę mnóstwa weny! :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Przychodzę, czytam prolog, wsiąkłam.
    Niewinna Sakura skazana na smierć?
    Idę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki krótki prolog i już wyłapałam jeden błąd, o którym o dziwo nikt nie wspomniał.
    Napisałaś: "Szósty listopada dwutysięcznego piętnastego roku.", podczas gdy powinno być: "Szósty listopada dwa tysiące piętnastego roku."
    W czterocyfrowej liczbie roku odmieniamy tylko dwie ostatnie cyfry. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy dwiema ostatnimi cyframi są zera (rok dwutysięczny - 2000) :)
    Poza tym, ciekawa jestem za co skazują Sakurę, hehe. Lecę czytać 1. rozdział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah no widzisz, dziękuję za Twoje bystre oko! :) Już poprawiam. :D

      Usuń

CREATED BY
Mayako