11 lip 2015

Zastrzyk Śmierci

"W całym tym bajzlu nie potrafię już normalnie funkcjonować. Zmagam się z rzeczywistością, która mnie przytłacza. Więzienie mnie przytłacza. Odbiera mi chęci do życia. Utrudnia oddychanie. Spowalnia bicie serca. A mimo to — żyję. I odsiaduję swoją karę, odliczając dni do egzekucji.
A w międzyczasie popełniam kolejną zbrodnię — czekam na Ciebie." (KAJA KOWALEWSKA)


Belka: Jak bardzo pewność potrafi być niepewna? (W oryginale : "Jak bardzo pewność może być niepewna?", cytat należy do Kai Kowalewskiej)

Autorka: Kejża

Przyznam szczerze, że rzuciłam się na głęboką wodę. Przeskakuję z luźnych romansów na iście brutalną opowieść i sama do końca nie wiem, jak mi to wyjdzie. Ale jak to się mówi: kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana, prawda? W każdym razie — dam z siebie wszystko!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CREATED BY
Mayako